Wizyta w dziekanacie | Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Wizyta w dziekanacie

Prosimy o ograniczenie do minimum wizyt w Dziekanacie oraz Biurze Współpracy Międzynarodowej i załatwianie spraw mailowo lub telefonicznie.

Jeżeli sprawa nie może zostać załatwiona poprzez powyższe kanały i wymaga osobistego stawienia się w Dziekanacie lub Biurze Współpracy Międzynarodowej, należy zarezerwować wizytę.

Rezerwując wizytę należy posłużyć się studenckim adresem mailowym, a w notatce do rezerwacji należy wpisać numer albumu oraz cel wizyty.

System umożliwia rezerwację wizyty z dwugodzinnym wyprzedzeniem.

Punkt przyjęć dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty, (pokój 115).

Rezerwacja wizyty

Należy pamiętać o konieczności potwierdzenia swojej rezerwacji!

Brak potwierdzenia jest jednoznaczny z rezygnacją z wizyty.

W przypadku, gdy Państwa plany ulegną zmianie, proszę pamiętać o odwołaniu rezerwacji.

Instrukcja korzystania z systemu rezerwacji: Instrukcja

Osoby, które nie umówią wizyty z wyprzedzeniem, nie zostaną przyjęte!

Prosimy o punktualność!

Zapraszamy w maseczce, rękawiczkach i z własnym długopisem.


 

Dziekanat jest czynny w godzinach:


Poniedziałek   08:15 - 15:00      przerwa   12:15 - 12:45 

Wtorek            08:15 - 15:00      przerwa   12:15 - 12:45 

Środa             nieczynne

Czwartek        08:15 - 15:00      przerwa   12:15 - 12:45 

Piątek             08:15 - 15:00      przerwa   12:15 - 12:45 

Sobota*          08:30 - 15:30*     przerwa   12:15 - 12:45 

 *Godziny otwarcia WYŁĄCZNIE podczas zjazdów studiów niestacjonarnych

Informacje o terminach zjazdów studiów niestacjonarnych znajdziesz TUTAJ


Podania do dziekanatu w dalszym ciągu należy składać drogą mailową, wyłącznie za pośrednictwem konta studenckiego. Podanie należy przesłać w wersji zeskanowanego dokumentu, zawierającego podpis osoby zainteresowanej, na adres: dziekanat@zie.pg.gda.pl 

Pozostałe dokumenty związane z potwierdzeniem edukacji, można uzyskać drogą mailową. Takie zaświadczenia będą wysyłane do zainteresowanej osoby lub odpowiedniej instytucji, po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania, poprzez złożenie wniosku w systemie Moja.PG.

Wszystkie sprawy wymagające interwencji pracowników Dziekanatu lub Biura Współpracy Międzynarodowej, można załatwiać drogą elektroniczną, przesyłając stosowną wiadomość na odpowiedni adres mailowy, wyłącznie z konta studenckiego. Informacja dotycząca procedowania danej sprawy zostanie udzielona tym samym kanałem informacyjnym. 

W odniesieniu do spraw, w przypadku których nie ma możliwości załatwienia ich drogą elektroniczną, prosimy o przesłanie maila z numeru telefonu, pod który oddzwonimy, aby przedyskutować temat i znaleźć odpowiednie rozwiązanie.


Informujemy, że:                                    

Zgodnie z aktualnymi przepisami legitymacje studenckie pozostają ważne do 14 października 2021 roku.

Więcej informacji TUTAJ

Dokładny harmonogram przedłużania legitymacji zostanie podany na stronie przed rozpoczęciem roku akademickiego.


W razie pytań, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Pracownicy Dziekanatu i Biura Współpracy Międzynarodowej.